Sari la conținut

Cele mai ciudate masini fabricate vreodata


Cele mai ciudate masini fabricate vreodata, chiar daca pareau cat de cat ciudat, dar aveaun desingn special, care trebuiau fiecare sa trezeasca interesul clientilor in felul lor inimitabil. Daca ar fi sa te gandesti la cele mai ciudate masini care apar in filme, s-ar putea sa-ti amintesti câteva. Gandeste-te doar la Batmobil (Batman), sau la DeLorean (Inapoi in viitor). Dar si in realitate exista masini destul de ciudate, iar acest articol auto incearca sa-ti prezinte cateva dintre acestea.

Uneori, parea ca producatorii de masini realizau un proiect fara o strategie clara, aspect a dus la o multime de creatii ciudate. Creatiile de mai jos sunt, pot parea cele mai ciudate vehicule, iar daca au un un plus in frumos, adauga un comentariu pe pagina noastra din Facebook.

Cele mai ciudate masini fabricate vreodata

In viata reala, nu doar pentru filme, s-au facut o multime de masini ciudate si, de asemenea, frumoase. Am strabatul internetul si am adunat unele dintre cele mai ciudate masini facute vreodatam asa ca, trebuie sa le vezi si sa afli despre ele, urmarind mai departe.

Messerschmitt KR200

Messerschmitt KR200 este un model mic de masina, cu trei roti, proiectata de inginerul Fritz Fend, in care soferul sta in fata si pasagerul in spate. Masina a fost produsa intre 1955 si 1964 si chiar detine recordul de viteza pentru vehiculele cu trei roti, atingand o viteza de 103 km/ora. Fritz Fend a fost initial un inginer aeronautic si se vede in acest design al masinii.
Messerschmitt KR200

Davis Divan

Un alt triciclu special este Davis Divan. A fost construit intre 1947 si 1949 de Davis Motorcar Company. Tricicleta nu a fost niciodata produsa in numar mare. Acest lucru nu s-a datorat interesului pentru masina, insa producatorul nu a reusit sa livreze masinile dealerilor care au comandat-o si nu si-a platit angajatii. Intr-un final, compania a fost data in judecata de ambele grupuri si falimentata. Asta a dus la fabricarea a doar 13 modele Davis Divan, dintre care acum au mai ramas douasprezece.
davis divan


BMW Isetta

Al Doilea Razboi Mondial a dus la un avans al masinilor mici pentru anii urmatori, deoarece a existat un deficit de material. Una dintre cele mai populare masini mici a fost BMW Isetta, o masina cu trei roti si cu usa frontala.
BMW Isetta

Nissan S-Cargo

Aceasta duba nu va dobori niciun record de viteza si, nu numai ca arata ca un melc pe roti, dar se conduce si ca unul. Numele S-Cargo (Escargot) dezvaluie, de asemenea, multe. Seamana un pic cu un Citroen 2CV. Masina se afla in multe liste, cu cele mai urate masini fabricate vreodat.
Nissan S-Cargo

Bug Bond

Bond Bug nu este masina agentului secret James Bond, desi aceasta mini masina s-ar asigura ca ramane neobservata. Aceasta serie de modele de masini a fost produsa ca Funcar de catre compania Reliant Motor. Bond Bug a fost adesea folosit de motociclisti si soferi tineri, pentru ca aveau nevoie doar de permis de motociclet.
Bug Bond

Stout Scarab

Stout Scarab este considerat de unii ca fiind primul monovolum. Aceasta masina a fost proiectata in anii treizeci ai secolului trecut si a fost inovatoare in multe domenii. Nu numai ca a fost una dintre primele masini care a fost fabricata din fibra de sticla, dar a avut si un design rationalizat. O caracteristica neobianuita a acestui model este ca rotile erau amplasate in colturile masinii. Pana in ziua de azi, exista inca cinci modele Scarab, dintre care doua inca mai ruleaza regulat.
Stout Scarab

Amphicar Model 770

Acest articol auto continua cu o masina cu 4 roti si 2 elice (pentru nave), un model de masina se poate deplasa atat pe drum, cat si in apa. Este rezistent la apa, poarta steag si are lumini de navigatie. În ciuda marelui sau avantaj in evitarea blocajelor in trafic, masina nu a fost produsă pentru mult timp. Dupa sapte ani, productia a fost oprita in 1968.
Amphicar Model 770

Ferrari 512S Modulo

Din pacate, acest model futurist de la Ferrari, 512S Modulo, a ramas un concept. Aceasta masina extrem de joasa (mai putin de un metru inaltime), este modelul suprem in ceea ce priveste aerodinamica. Nu degeaba atinge viteza maxima de 350 de kilometri pe ora. Desi a fost construit in anii 1970, acesta nu a intrat niciodata in productie, Ferrari a lansand doar un exemplar.
Ferrari 512S Modulo

Peel P50

Acest model de masina cantareste doar 59 de kilograme si are o viteza maximă uimitoare de 61 de kilometri pe ora. Cu toate acestea, aceasta viteza nu a fost recomandata, deoarece masina nu era suficient de stabilă pentru aceasta. De asemenea, mersul inapoi nu a fost posibil, deoarece, daca se vroia sa se conduca cu spatele, trebuia iesit, ridicata masina si intoarsa.
Peel P50

General Motors Firebird

Alte cateva masini ciudate, dar si frumoase, au fost construite de General Motors, pentru a demonstra ce puteau face in materie de inginerie si design: Firebird. S-au fabricat patruzeci de prototipuri, concepute in anii cincizeci. General Motors nu a intentionat niciodata sa puna aceste masini in productie, ci a folosit aceste prototipuri pentru a demonstra de ce era capabila compania in ceea ce priveste tehnologia si designul. Designul a fost inspirat de avioanele de lupta ale acelor vremi.
General Motors Firebird

De final

Unele dintre aceste masini sunt atat de rare, incat ca, aproape niciodata nu sunt de vanzare, sau nu apar la licitatii. Dar cat de minunat ar fi daca ai avea una garaj!


Distribuie prietenilor
Acasa
Articole
Adauga
Sondaje
Contact