Sari la conținut

Cele mai nesigure masini pe sosele germane


Cele mai nesigure masini pe sosele germane, cu o vechime de 5 ani, au fost incluse intr-un clasament realizat de clubul auto german ADAC, predispuse la defectiuni si evaluate la cel mai mic nivel. Chiar daca masinile germane sunt visul multor soferi, se pare ca nu toate sunt un model de durabilitate. Clubul auto german (ADAC) realizeaza activitati in multe domenii auto, dar ofera si asistenta rutiera. Aceasta activitate a devenit baza pentru crearea listei.

Acest articol auto prezinta masini vechi de 5 ani ale marcilor germane, adica din 2017, a caror rata de esec a fost evaluata ca medie, mare sau foarte mare. Cine doreste sa citeasca intregul raport ADAC, o poate face aici. Pe langa lista de modele cu un numar mediu si crescut de defectiuni, sunt prezentate si defectiuni tipice pentru un anumit model auto listat de ADAC,  prin defectiuni care au dus la imobilizari ale masinilor pe sosea.

Cele mai nesigure masini pe sosele germane

Organizatia germana a creat clasamentul pe baza informatiilor privind activitatile de asistenta rutiera pe care le-a intreprins, prin compararea numarului de interventii aferente unui model auto. Datorita acestui fapt, a fost creat un raport in care a fost evaluata tendinta modelelor de a esua pe sosea. Masinile au fost impartite in grupuri dupa dimensiune. Li se atribuie un factor punctual, cu cat mai mare, cu atat mai rau. Clasamentul include cele mai multe masini de 3 si 5 ani.

Cele ce urmeaza, pot fi o lista importanta, din punctul de vedere al persoanelor care doresc sa cumpere o masina noua dintr-un showroom, dar si pentru cei care cauta una pe piata auto second hand.

Masini din segmentul A

– Toyota Aygo – factor de interventie 4,7. Potrivit datelor ADAC, motivul problemelor ale utilizatorilor acestui model a fost adesea ambreiajul.
– Skoda Citigo – factor de interventie 10,7. Punctul slab al masinii era sistemul electric.
– Fiat 500 – factor de interventie 26,6. Acest model auto italian a avut probleme in mai multe domenii: baterie, furtun lichid de racire, schimbator de viteze, bobine de aprindere.
– Smart Fortwo – rata de interventie 32,7. Aici au fost foarte multe probleme: sincronizare, transmisie automata, baterie, bujii, demaror, alternator, ambreiaj, motor si imobilizator.
– Smart Forfour – rata de interventie 32,8. Masina are probleme din cauza: demaror, baterie si sistem de evacuare.


Masini din segmentul B

– Mini – factor de interventie 4,5. Potrivit raportului ADAC, aici s-a defectat doar ambreiajul.
– Audi A1 – factor de interventie 5,7. Punctele slabe ale masinii sunt firele de aprindere si injectoarele.
– Ford B-Max – factor de interventie 16,2. La acest model s-au defectat bateria si pompa alimentare.
– Opel Meriva – factor de interventie 24,3. Lista problemelor la acest model auto este lunga: baterie, pompa lichid de racire, EGR, transmisie automata, furtun lichid de racire, blocaj contact.
– Renault Clio – factor de interventie 25,5. Probleme cauzate: baterie, demaror, senzor de pozitie arbore cotit, imobilizator.

Masini compacte

– Audi A3 – factor de interventie 1,8. Un factor mic, deoarece singurul motiv de interventie enumerat de ADAC este furtunul sistemului de racire.
– BMW Seria 1 – factor de interventie 4,1. Acest model a avut mai multe probleme: bobina de aprindere, demaror, modul de distributie variabilă a supapelor, lant de distributie.
– Opel Zafira – factor de interventie 20,5. Modelul de familie a creat probleme cu: baterie, EGR, starter, sistem de evacuare, imobilizator.
– Renault Kangoo – factor de interventie 24,4. S-au defectat urmatoarele: baterie, bus CAN, sistem electric, pompa alimentare, bujii, demaror, alternator, senzor arbore cotit, imobilizator.
– Renault Scenic – factor de interventie 28,7. Probleme cauzate: baterie, injectoare, bujii, electromotor, senzor arbore cotit, transmisie de sincronizare.

Masini de gama medie

– BMW X3 – factor de interventie 3,5. La SUV-ul german problemele au fost cauzate de: demaror, alternator, lant de distributie si turbocompresor.
– BMW Seria 3 – factor de interventie 4,2. Au fost putine defecte, dar sursele lor s-au dovedit a fi destul de diverse: lant de distributie, electromotor, pompa alimentare, furtun al sistemului de racire, reglaj arbore cu came, relee electrice, incuietoare use sofer, bobine de aprindere.
– Ford Mondeo – factor de interventie 25,8. Principalele zone cu probleme sunt: ​​baterie, pompa alimentare carburant, EGR si electromotor.
– Opel Insignia – factor de interventie 27,0. Probleme cauzate: baterie, conducta de admisie turbocompresor, EGR, motor.
– Seat Alhambra – factor de interventie 27,2. Principalele motive ale interventiei sunt: ​​bateria si EGR.

Concluzie

Care a fost cea mai frecventa cauza a problemelor?
S-ar parea ca un procent foarte mare din interventii, conform ADAC, au fost legate de defectiunea bateriei – pana la 46 la suta. Alte motive pentru chemarea asistentei rutiere ADAC au avut insa motive mult mai multe:
– 15,9 % din cazuri a fost motorul (injectie, aprindere, senzori);
– 14,2 % cazuri incluse in „altele” (caroserie, directie, frane, suspensie, transmisie);
– 10 %, alternator, demaror, sistem instalatie electrica;
– 2,1 %a sistem de racire, incalzire sau aer conditionat;
– 1,2 %, sistem de evacuare, filtru de particule sau convertor catalitic;
Cele mai nesigure masini pe sosele germane
Daca consideri interesant acest articol auto, te asteptam cu un like pentru pagina noastra de Facebook si distribuie prietenilor pentru o mai multa cunoastere.

Distribuie prietenilor
Home
Articole
Adauga
Sondaje
Contact