Cele mai proaste motoare Opel, atat pe benzina, cat si pe motorina, pentru a fi evitate si pentru a nu crea stari de nervozitate si mai ales de a nu pierde bani. Opel este una dintre cele mai populare marci de pe piata auto, iar pentru a nu cadea intr-o capcana, merita sa cunosti cele mai proaste motoare Opel.
Un raport intre varsta, pret si echipare, un grad limitat de complexitate, caroserii rezistente la coroziune, sau o baza de date extrem de bogata in piese de schimb noi si piese uzate, se pot descoperii in popularitatea pe piata auto a marcii Opel. Pentru a evita clipe neplacute si costisitoare, este bine sa fie evitate cele mai proaste motoare Opel, chiar daca sunt voci cum ca totul poate fi reparat. Dar de ce sa se piarda timp, nervii si banii?
Prin randurile care urmeaza, acest articol auto afiseaza o lista de motoare de sub capotele modelelor de masini care ar fi bine sa fie evitate.
Motor Opel 1.0 12V (X10XE / Z10XEP)
Este un motor prea slab si consumator de carburant si poate fi intalnit pe modele Opel Agila A, Corsa B, C, D. Toti cei trei cilindri se caracterizează printr-o putere de lucru scazuta. In plus, performanta este slaba, mai ales ca in afara localitatii trebuie sa planifici manevrele cu mult timp inainte. Pentru a scoate performante ale motorului, trebuie ambalat la turatie maxima, ceea ce are ca rezultat mult zgomot in habitaclu si un consum de combustibil inadecvat performantei sau confortului de condus.
Pe partea de mecanica, apare un minus, avand in vedere ca transmisia cu lant de distributie la motoarele 1.0 nu este durabila si exista scurgeri de ulei de sub capacul culbutori, fapt pentru care multi utilizatori raporteaza un consum crescut de ulei.
Motor Opel 2.2 Direct (Z22YH)
Apare pe Opel Vectra C, Signum, iar multe persoane (dintre cei care cunosc), evita săacumpere aceasta versiune din cauza incapacitatii de a monta o instalație de gaz si a problemelor legate de o defectiune a sistemului de alimentare. Atunci cand alegi un Vectra C sau Signum cu motor 2.2 Direct, trebuie sa fii pregatit pentru asteptare in situatia revanzarii masinii.
Motor Opel 2.8 V6 Turbo
Este intalnit pe Opel Vectra C, Signum, Insignia A, Saab 9-3 II si care, in functie de versiune si accesorii, ofera 230 CP si 330 Nm (forta propulsie Newton-metru), pana la 325 CP si 435 Nm. Acest tip de motor este rodul unei colaborari intre inginerii Cadillac si Holden, iar Opel nu a declarat niciodata un consum mai putin de 10 l / 100 km.
Diesel Opel 2.0 / 2.2 DI / DTI
Tipuri motoare care se regasesc pe Opel Astra G, Vectra C, Frontera, Saab 9-3 I / II, Saab 9-5 I, iar din cauza gradului ridicat de uzura si a neactualizarilor, este dificil sa fie recomandate. Motoarele marcate cu codurile X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH, X22DTL, X22DTH, Y22DTL, Y22DTH și Y22DTR au avut numeroase versiuni si cu riscuri de uzura a pompei de injectie si ale injectoarelor. Alegerea unei versiuni pe benzina este mai buna, iar daca se dpreste o economisire de carburant, se poate echipa cu o instalatie de gaz.
Diesel Opel 3.0 V6 CDTI
Un motor nu prea puternic, dar foarte problematic, folosit pe Opel Vectra C, Opel Signum, Saab 9-5 I, Renault Espace IV, Renault Vel Satis. În timp ce dieselurile mai mici de 1.7 ale companiei sunt durabile, de succes si chiar apreciate, 3.0 V6, mai ales in varianta Y30DT, s-a dovedit a fi un esec de la bun inceput. Nu numai ca s-a supraincalzit, dar a avut o problema cu o dilatare a camasilor cilindrilor, ceea ce a dus la o pierdere a compresiei.
Multi soferi au auzit de avariile dieselului 3.0 V6, asa ca o revanzare poate fi de durata. O alegere mai buna poate fi achizitionarea unui diesel 1.9 CDTI, care, chiar daca este mai slab ca performanta, dar dupa un tuning (pentru cei interesati), se pot scoate peste 200 CP din el.
Cele mai proaste motoare Opel
Exista optiunea sa te dezamageasca aceste randuri, dar este bine de stiut despre ceva care nu ar trebui sa-ti provoace probleme. Evitarea acestor tipuri de motoare, te scutesc de costuri foarte serioase. Fiecare sofer care cauta sa achizitioneze o masina second hand pentru uzul sau, acorda o mare importanta multor probleme, inclusiv functionalitatea, pretul, echiparea si durabilitatea. Rapoartele detaliate ale altor utilizatori si mecanici care cunosc viciile, precum si avantajele, sunt utile in alegerea unui anumit model si versiune de motor.
Chiar daca Opel este considerat exemplar in ceea ce priveste durabilitatea, atragand destul de multi cumparatori, problema este ca unele versiuni de motor ale acestei populare marci auto, sunt o garantie a cheltuielilor nesfarsite si a multor defectiuni minore. Pe de alta parte, se poate alege cu usurinta un model care se potriveste aproape pe deplin mitului calitatii si durabilitatii germane.