Sari la conținut

Logo Hyundai si semnificatie sigla


Logo Hyundai si semnificatie sigla, avand in vedere ca logo-ul marcii Hyundai nu s-a schimbat foarte des, iar forma actuala a fost realizata relativ recent. Despre cum s-a schimbat sigla Hyundai si ce reprezinta, se poate descoperii urmarind in totalitate acest articol auto.

Daca esti familiarizat cu istoria logo-ului Hyundai, desi uneori este confundat cu logo-ul Honda de catre cei mai putin cunoscatori, poti recunoaste simbolul „H” inclinat oriunde. Simbolul Hyundai, conform producatorului, este un simbol atractiv capabil sa transmita viteza si inovatie pe orice masina Hyundai.


Scurta istorie a marcii Hyundai

Hyundai (sau Hyundai Motor Company) este numele unui celebru producator de automobile coreean care a fost fondat in 1967 si a devenit de-a lungul timpului unul dintre cei mai mari producatori de automobile din Asia. Pe langa masinile populare si luxoase (dar disponibile doar pe pietele selectate), Hyundai produce si motoare si piese auto care sunt folosite de multe alte marci din întreaga lume. Brandul a debutat pe piata europeana relativ recent si nu a fost perceput prea bine la inceput. In ultimele doua decenii insa, situatia s-a schimbat in mare masura si acum Hyundai concureaza cu usurinta cu cei mai mari producatori de pe piata.

Interesant este ca la inceputul activitatii, a produs modele Ford cu licenta. In prezent, creeaza concernul Hyundai Motor Group, o companie care proiecteaza si produce masini de pasageri, masini sport, camioane, iar in ultima perioada, este specializata si in vehicule hibride si electrice. Mai trebuie stiut ca Hyundai detine, de asemenea, 51% din marca Kia.

Logo Hyundai si semnificatie sigla

Una dintre cele mai interesante embleme auto este cea pe care Hyundai a adoptat-o ​​la inceputul anilor 1990. La prima vedere, logo-ul marcii este o litera H inclinata, care a fost inchisa intr-un cadru oval. Oficialii Hyundai au spus ca sigla reprezinta doua figuri umane, una a clientului si cealalta a companiei, unite intr-o strangere de mana. Practic, afiseaza siluetele clientului si vanzatorului, aratandu-si satisfactia fata de tranzactie, alcatuind astfel sigla „H”. Aceasta a fost menita sa simbolizeze increderea si respectul reciproc.

In general, logo-ul Hyundai creeaza o imagine prietenoasa, care a devenit deja destul de recunoscuta in intreaga lume. Dar, inainte de logo-ul pe care il cunoastem cu totii astazi, compania a folosit si alte semne, deoarece designul siglei Hyundai s-a schimbat de cateva ori de-a lungul anilor.
Logo Hyundai si semnificatie sigla

Logo Hyundai (1969–1970)

Emblema creata pentru marca coreeana in 1969 prezenta o compozitie monocroma, in care monograma „HD” a fost plasata intr-un trapez cu colturile de sus rotunjite si colturi de jos ascutite. Formatul din partea dreapta sus al lui „H” era alungit si inclinat spre dreapta. Imaginea a fost plasata pe un fundal alb si continea un cadru circular subtire negru.
Logo Hyundai (1969–1970)

Logo Hyundai (1970–1978)

In 1970, compania a actualizat usor acest logo, mutand pozitionarea sectiunii interioare a simbolului Hyundai pentru a se potrivi complet intr-un chenar oval. Aceasta sigla auto Hyundai parea putin mai apropiata de ecusoanele vehiculelor din acea vreme, dar era inca departe de ceea cu ce erau obisnuiti majoritatea iubitorilor de masini.
Logo Hyundai (1970–1978)


Logo Hyundai (1978–1992)

In 1978, logo-ul Hyundai a luat un traseu complet nou, indepartandu-se de formele geometrice pentru a se concentra pe un semn verbal. Numele „Hyundai”, in acel moment, prezenta un dreptunghi pozitionat orizontal cu cuvântul „HD” in albastru aldine in stanga si numele companiei scris in coreeana, in dreapta monogramei.
Logo Hyundai (1978–1992)

Logo Hyundai (1990)

Prima versiune a emblematicei sigle Hyundai, pe care o cunoastem cu totii astazi, a aparut in 1990 si este folosita si in zilele actuale. Compania a decis sa preia elemente din toate proiectele anterioare si sa le combine intr-unul singur. Noul logo se afisa cu o forma de cadru ovala si un „H” indraznet in diagonala. Paleta de culori a ramas aceeasi, de albastru si alb, iar nuanta de albastru a devenit mai pronuntata si mai inchisa.
Logo Hyundai (1990-prezent)

Logo Hyundai (2003)

Logo-ul actual a fost creat in 2003, an in care noul design elegant al logo-ului Hyundai a fost din nou usor actualizat, de data aceasta alegand o alta nuanta de albastru. Compania a adaugat si numele „Hyundai” sub emblema, in limba engleza.
Logo Hyundai (2003)

2017

În 2017, a fost introdusa versiunea logo-ului Hyundai pe care majoritatea oamenilor o recunosc astazi. Din nou, compania a ales o nuanta ușor diferita de albastru pentru sigla si a actualizat colorarea simbolului „H” la argintiu. Caracteristicile logo-ului Hyundai sunt acum mult mai clare si mai moderne, umbrirea fiind folosita in cadrul simbolului pentru a da aspectul de dimensiuni multiple.
Logo Hyundai (2011 - 2017)

De final

Logo-ul Hyundai de astazi pastreaza acelasi aspect vizual ca si designul anterior, cu un stil destul de elegant. Astazi, Hyundai este una dintre cele mai bune si cunoscute marci de automobile din lume pe care le cunoaștem cu totii. AutoDivers spera ca te-a interesat sa citesti aceste cateva informatii interesante despre logo-ul unei marci auto atat de cunoscuta.

Daca consideri interesant acest articol auto, te asteptam cu un like pentru pagina noastra de Facebook si distribuie prietenilor pentru o mai buna cunoastere.

Distribuie prietenilor