Sari la conținut

Spray auto pentru reparat anvelope

  • Utile

Spray auto pentru reparat anvelope, un articol auto care face referire la un produs atat de util oricarui sofer si care este conceput pentru a remedia o anvelopa, astfel incat sa se poata ajunge la destinatie in siguranta.

Produsul spray la care se face referire, este simplu de utilizat si poate reumfla o anvelopa in doar cateva minute. Dar, ce ar trebui sa faci dupa ce ai folosit un astfel de spray? Randurile care urmeaza iti arata tot ce trebuie sa sti despre cum functioneaza si ce sa faci dupa ce l-ai aplicat intr-o anvelopa. Utilizeaza linkurile de mai jos, pentru a obtine rapid informatiile de care ai nevoie, sau citeste mai departe ghidul complet.

Spray auto pentru reparat anvelope

Spray auto pentru reparat anvelope este un produs de reparare temporara a perforatiilor pentru situatii de urgenta, conceput pentru a etansa o perforatie si a umfla anvelopa pentru a te duce mai departe pe drum. Vine intr-o tub sub presiune si are o supapa care se conecteaza la anvelopa masinii.

Tot ce trebuie facut este sa insurubezi supapa, dupa ce ai indepartaț capacelul de siguranta din plastic si sa apesi butonul spray-ului. Produsul va curge in anvelopa pentru a etansa perforatia, astfel incat sa poti ajunge la o destinatie, fara a fi nevoie sa schimbi roata.

Spray-ul auto iti umfla din nou anvelopa, timp in care etanseaza orificiul care a provocat perforatia, iar pe masura ce conduci, produsul circula in interiorul anvelopei si o etanseaza din interior, astfel incat sa poti continua deplasarea in siguranta.


Ce faci dupa folosire Spray pentru reparat anvelope

Dupa ce ai folosit un astfel de sray, trebuie sa conduci imediat, astfel incat spuma introdusa sa circule in jurul anvelopei la interior si sa etanseze perforatia. Dupa folosire, deoarece este un produs de unica folosinta, spray-ul trebuie aruncat. Apoi, condu incet inainte, pentru a oferi timp spumei sa se deplaseze in jurul anvelopei si sa sigileze perforatia.

Dupa o perioadă scurta, este bine sa accelerezi pana la o viteza maxima de 80 km/ora, chiar si mai mult, ceea ce ar trebui sa ofere suficient timp pentru a ajunge la destinatie sau la un centru vulcanizare. Aceste spray-uri nu sunt pentru o reparatie permanenta a anvelopei, asa ca va trebui sa rezolvi anvelopa profesional, pentru a asigura o siguranta maxima.

Nu ofera o reparatie permanenta

Spray-ul auto pentru reparat anvelope nu asigura o reparatie permanenta a perforatiilor. In schimb, ofera o solutie rapida semi-permanenta, care iti permite sa ajungi intr-o locatie, astfel incat sa nu iti faci griji ca trtebuie sa schimbi roata pe marginea drumului.

Odata ce spray-ul s-a folosit si a umflat anvelopa perforata, recomandarea este sa conduci direct la o vulcanizare sau un atelier auto, astfel incat anvelopa sa poata fi reparata corespunzator. Lucrul grozav este ca folosirea spray-ului nu impiedica repararea anvelopei, desi, in functie de tipul de perforare si de numarul de reparatii anterioare, un vulcanizator, sau un mecanic auto, te poate sfatui daca trebuie să inlocuiesti anvelopa dupa o astfel de problema.

Deoarece majoritatea compozitiei unor asemenea spray-uri sunt fabricate dintr-o spuma pe baza de apa, poate fi sters cu usurinta de pe anvelopa, folosind prosoape de hartie, astfel incat un vulcanizator sa gaseasca si sa repare perforatia. Atentie insa, exista si alte produse pentru repararea de urgenta a anvelopelor, care nu pot fi indepartate din anvelopa si inseamna că este posibil sa fie nevoie sa se cumpere una noua.

Distanta deplasare dupa utilizare

Poti conduce pana la 100 km dupa ce ai folosit spray auto pentru reparat anvelope. Cu toate acestea, se recomanda intotdeauna reparatia anvelopei cat mai curand posibil, pentru a o mentine siguranta.

Anvelopa noua dupa ce am folosit un spray roti

Daca trebuie o anvelopa noua sau nu, dupa folosirea unui spray pentru roti, aceasta depinde de severitatea perforarii, de locul in care se afla si de ceea ce spune vulcanizatorul despre starea si siguranta anvelopei. Daca anvelopa este deteriorata si perforatia este in peretele lateral, sau a mai fost reparata inainte, poate fi necesar sa cumperi o alta.

Folosire spray pe anvelopele RunFlat

Runflat-urile sunt proiectate sa functioneze fara umflare suplimentara daca apare o perforatie, iar primul indiciu ca sunt deteriorate este, de obicei, de la Sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope (TPMS). Dupa cum sugereaza si numele, anvelopele care ruleaza in gol sunt proiectate sa functioneze la viteze reduse pentru o perioada limitata de timp in urma unei perforatii. Acest lucru permite sa conduci in siguranta la un atelier auto, astfel incat un profesionist sa poata inspecta anvelopa si sa o inlocuiasca daca este necesar.

Concluzie

Ideea din spatele unui spray de reparare de urgenta a anvelopelor este ca nu trebuie sa inlocuiesti anvelopa pe marginea drumului, mai ales ca in multe situatii, acest lucru pur si simplu nu este sigur si multi soferi se chinuie sa o faca. In plus, multe masini mai noi, in zilele actuale, nu au nici macar roti de rezerva.
Spray auto pentru reparat anvelope


Distribuie prietenilor
Acasa
Articole
Adauga
Sondaje
Contact