Sari la conținut

Ford Fiesta WRC realizat handmade


Ford Fiesta WRC realizat handmade, un proiect auto, la care s-au adunat intr-un final peste 3 000 ore de munca manuala si printr-o activitate care a constat in gandire, proiectare si realizare. Imaginea in care apare si autorul realizarii acestui proiect, afiseaza un model original Ford Fiesta si cel realizat manual (handmade).

Desi, poate pentru multi pare simplu si usor atunci cand urmaresc imaginile si chiar videoclipul, exista o varietate de detalii care trebuie cunoscute si intelese, pentru a finaliza un proiect de o asemenea anvergura. Sunt acele detaliile tehnice care, in cele din urma, afecteaza modul in care totul trebuie construit si realizat cu mare atentie si precizie.

Poate parea ciudat pentru multi, dar modelul care a dus catre inspiratie si realizare, este o masinuta in miniatura Ford Fiesta WRC, cea care se observa si in imaginile postate, langa roata si pe capota din fata, dar si la finalul celui de-al doilea videoclip (realizat in garaj auto).

De la bun inceput, trebuie precizat, ca acest model Ford Fiesta WRC a fost realizat pentru cei care vor sa se initieze in arta sportului automobilistic, nu pentru cei avansati, fapt pentru care nu s-a tinut cont de performante. Ce mai trebuie aflat, este ca nu se inmatriculeaza, nu se omologheaza!


Sunt multi cititori care au descoperit articolul Land Rover Defender realizat handmade, au aflat despre Marian, cel pentru care, pasiunea auto este un real hobby. Cei care sunt familiarizati cu el, mai ales prietenii, sunt constienti ca ceea ce face este, in cea mai mare parte, este unic. S-a specificat in acel articol faptul ca este in desfasurare acest proiect, si iata ca el a fost realizat si apare acum prezentat.

Ford Fiesta WRC realizat handmade

Dupa aceasta scurta introducere, este momentul sa apara, prin randurile care urmeaza, o prezentare a acestui proiect dedicat Ford Fiesta. Chiar daca imaginile din acest articol auto si filmarea existenta pe Canal Youtube BlogRulote, prezinta in ansamblu acest proiect auto finalizat, este normal sa se cunoasca si unele detalii tehnice.

Caroserie
Toate elementele de caroserie s-au realizat manual! Astfel, trebuie stiut ca respectiva caroserie, realizata din tabla, este autoportanta (se poate da jos de pe sasiu) si este montata pe un sasiu tubular. Prin aceasta metoda, toate fortele masinii, care actioneaza asupra suspensiei, sunt preluate de catre sasiul masinii, nu si de catre caroserie. Barile fata si spate, scaunul, bullbarul din interior si chiar eleronul, au fost realizate dupa un proiect propriu.

Caracteristici caroserie:
– lungime: 318 cm;
– latime fata: 135 cm;
– latime spate: 155 cm;
– inaltime: 127 cm;
– greutate: 500 kg;

Motor
Referitor la motorul pe benzina, este unul recuperat de la un Citroen GSA, model boxer, racit cu aer si care are capacitatea de 1300 cm³, 65 CP si 6 500 rotatii/min. Evacuarea aerului cald de la motor, se face prin cele doua aerisiri pozitionate pe laterale in bara spate. Aerul, necesar functionarii motorului, este asigurat de un deflector de aer, montat pe plafon. Rezervorul de combustibil are o capacitate de 18 litri, iar cutia de viteze, a aceluiasi model Citroen, este una cu 4 trepte, tractiunea realizandu-se pe rotile din spate.

Suspensie
Tipul de suspensie este unul paralelogram deformabil transversal, deoarece, vazuta din fata, ambele brate formeaza un paralelogram, cu doua bari de torsiune plasate longitudinal si legate printr-o lama de flexiune. Suspensia fata este asemanatoare cu cea din spate, din punct de vedere constructiv. Anvelopele sunt cu dimensiunile 195/45 R14 si montate pe jante aliaj BMW.

Frane
Franele sunt pe discuri de 270 mm, cu cate 2 etrieri si cate 2 pistonase pe roata. Discurile sunt plasate central, pentru a diminiua greutatea la roti, dar si pentru a se putea monta discuri mai mari, iar sistemul de franare este indentic, fata / spate.

Pe fata a fost montat un alt sistem de franare, independent, actionat de 2 frane de mana, pozitionate in plan vertical si amplasate in partea din dreapta a volanului. Cu ajutorul lor, se poate controla mai bine comportamentul in viraje, pentru un derapaj mai usor al spatelui.

Electricitate
Pornirea motorului se face dintr-un panou de comanda (vezi imagini), farurile si lampile spate sunt originale Ford Fiesta Facelift, model dupa 2014. Ceasurile de bord au apartinut unui model Oltcit, iar in partea stanga a volanului, exista un afisat cu display pentru o camera de mers inapoi.


De final

Deoarece dorinta de prezentare a fost prioritara dupa acea perioada de asteptare, trebuie stiut ca aceste prime 2 filmari, s-au realizat in graba. Dar, totodata, trebuie specificat ca apare si o a 3-a filmare, mult mai lunga, intr-o locatie aleasa, pentru a se observa in detaliu cat mai multe din performanta acestui model auto realizat handmade.

Doresti sa achizitionezi acest model Ford Fiesta?
Click si acceseaza Ford Fiesta WRC realizat handmade
Ford Fiesta WRC realizat handmade spate modele ford fiesta Proiect Ford Fiesta WRC realizat handmade prezentare Ford Fiesta WRC fata Ford Fiesta WRC model proiect auto model Ford Fiesta WRC acces masina interior fiesta scaun proiect auto prezentare motor benzina spatiu motor motor spate fordmasinuta in miniatura Ford Fiesta model miniatura Ford Fiesta WRC


Daca doresti sa faci comentarii la acest articol auto, te asteptam pe pagina noastra de Facebook si distribuie prietenilor pentru a afla despre acest proiect auto realizat.
Distribuie prietenilor